احمدخیری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: این اقدام در راستای توانمندسازی و افزایش مهارتهای ارتباطی پرسنل انجام میشود.
به گفته وی دورههای آموزشی مدیریت ارتباطات حرفهای برای پرسنل سازمان مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی با حضور متخصصین حوزه رفتار شناسی برگزار می شود.
خیری با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: حل مسئله، تصمیم گیری، بهبود اثر بخشی فردی، بهبود روابط فردی و اثر بخشی کار گروهی از جمله حوزههای آموزشی این دورهها خواهد بود.
وی مدیریت استرس، خشم و مشتری مداری را یکی از مهمترین اهداف سازمان مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد و گفت: این سازمان در راستای بهبود وضعیت خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
این مسئول خاطرنشان کرد: شناخت مدل رفتاری خویش، آشنایی با نقاط ضعف و قوت، شناخت مدل رفتاری دیگران با مدل رفتاری خود و شیوههای ارتباطات موثر در فعالیتهای سازمانی از مهمترین انتظارات فراگیری این دورههای آموزشی است.
رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: این دوره های آموزشی به مدت ۴ هفته در سازمان و برای هریک از پرسنل اداری و خدمات به مدت ۱۰ ساعت برگزار می شود.
ارسال نظر